USIA IMAN

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, June 17, 2012

..:: syukur ALHAMDULILLAH ::..

Assalamualaikum
kembali bersiaran...syukur yang tak trhingga sebab dh ble update semula
cz sebelom nie page untuk new entry post memang dh kena block dengan anak bos
ape silapnye pun xtaw
walhal kerja sume settle!! saya pekerja cemerlang hokeyyy
ngeh3...eh??nak kate saya perasan??
tidak sama sekali
ini terbukti bila mana saya sorg jer kerani kat opis nih
sudah hampir setaun sejak saya start masuk kerja bulan 8 taun lepas
kalau saya bkn pekerja cemerlang mesti bos dah pecat dh
tak pun cari kerani lg sorg tul nie??
nihhh tidak..memang saya je handle sume kerja
-
-
insyaallah saya akan aktif kembali berblogger
and nak daftar dengan nufnang supaya dapat gak income mcm blogger² lain
walaupun payment rm10 setaun pun xpe har har harrrrr
jumpa lain d'lain entry
wassalammm!!

No comments:

Post a Comment